Garantie en klachten
Garantie
Ik maak mijn producten met veel liefde en aandacht en doe er dan ook alles aan om ze in topconditie aan jou te leveren. Desondanks kan het gebeuren dat er iets beschadigd raakt tijdens het transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie.
Als je een gebrek constateert, neem dan zo snel mogelijk contact met mij op. Indien de wettelijke garantie inderdaad van toepassing is, dan draag ik kosteloos zorg voor reparatie of een vervangend product. Als je denkt dat dit van toepassing is, stuur dan een e-mail naar info@studio-folia.nl en vermeld daarin de volgende informatie:
– reden waarom je aanspraak wil maken op garantie
– bestelnummer
– foto van het product waarom het gaat.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Ik raad je aan om klachten eerst bij mij kenbaar te maken door te mailen naar info@studio-folia.nl. Als we er samen niet uitkomen, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via dit platform van de Europese Unie.